wtorek, 23 grudnia 2008

Drzwi wewnętrzne i okucia

Zastanawiamy się na wymianą drzwi wewnętrznych, jako że nasze mieszkanie nie jest nowe, więc jakoś mi do nich nowe drzwi nie pasują. Te, które są obecnie wiele już przeszły i nie wyglądają najlepiej - może jeszcze uda man się je odratować ale nie są zbyt efektowne. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę to podobają mi się takie:


drzwi wewnętrzne białe

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Muszą być białe ewentualnie jakiś odcień ecru, ale białe wydają mi się najlepsze.


Jeśli chodzi o klamki i szyldy to wymarzyłam sobie, że pasowały by stare, zdobione, najlepiej mosiężne coś jak te poniżej:



klamki
Nowoczesne model w ogóle mi się nie podobają. Teraz będę poszukiwać starych klamek i szyldów na targach staroci i na Allegro. Szkoda tylko, że wspaniałe miejsce jakim były "Niskie Łąki" we Wrocławiu, zostały zlikwidowane i poprzenoszone w różne miejsca. Zawsze zostaje jeszcze targ staroci przy Hali Stulecia - ale to nie to samo...

Znalazłam jeszcze takie zewnętrzne drzwi, które posiada niejaki JoShi z forum muratora, które także niezmiernie mi się podobają:

drzwi wejsciowe

1 komentarz:

Nowe szyldy « Nasze Mieszkanie pisze...

[...] O szklanych i porcelanowych postanowiłam zapomnieć (przynajmniej na czas jakiś) wszelkie stare, o których marzyłam na początku, były odcieniach złota, więc nie pasowały mi do koncepcji mieszkania… Jak zwykle długo [...]

Related Posts with Thumbnails