środa, 21 października 2009

Srebrny sufit - czyli kolejny pomysł

który zapewne nie doczeka się realizacji.  Po pierwsze mam zamkniętą na razie przez Onego listę pomysłów na wykańczanie mieszkania, po drugie - nie bardzo mam gdzie ten pomysł zrealizować :(

Srebrny sufit moim zdaniem świetnie pasuje do loftów lub starych kamienic z piękną sztukaterią a nasze mieszkanko, choć wysokie, to ani loftem ani secesyjną kamienicą nie jest (choć przyznam, że tli mi się w głowie pomysł na zrobienie takiego sufitu w łazience).

Na początek coś zupełnie srebrnego czyli The Factory Andego Warhola, w której wszystko było albo wyklejone srebrną folią albo pomalowane srebrnym sprejem:

Andy-Warhol-2Tutaj srebrny sufit w eleganckiej starej kamienicy - ten efekt odbijającego się od sufitu światła - przepiękny:

piękny_srebrny_sufit

srebrny_sufit_z_bliska

srebrny

Tutaj w nowocześniejszym wydaniu - nie podoba mi się to rozwiązanie, że sufit i ściany schodzą się w rogach:

serebrnysufit

Jak nie sufit to choćby srebrne gzymsy można sobie zafundować, jak się ma mieszkanko w kamienicy:

srebrne_gzymsy

Tutaj dwa zdjęcia srebrnego sufitu  stylistki Sibelli Court z jej mieszkania  w lofcie na Manhattanie:

srebrny_sufit_cecilia

srebrny_sufit_sibilla

Pomysł: Gdzieś - ale nie pamiętam już kompletnie gdzie (jak ktoś wie gdzie to niech da znać) - wyczytałam, że można taki efekt jak u Sibelli Court uzyskać malując srebrnym sprejem kasetony styropianowe - tani i efektowny sposób moim zdaniem.

Zdjęcia znalezione na:

www.artjana.com

www.design-crisis.com

www.citified.blogspot.com

www.apartmenttherapy.com

2 komentarze:

13ka pisze...

O ja durna i po co pozrywałam te styropianowe badziewia??? Trza było malnąć na srebrno i byłoby git. Teraz będę mieć wielką płytę całkiem passe pozdrawiam

zorzeta pisze...

Srebrny sufit byłoby świetny. Jedyny minus dla mnie to wrażenie chłodu, jakie mógłby powodować mieszkaniu.

Related Posts with Thumbnails