środa, 18 listopada 2009

Kolorowe poszewki i szydełkowe plany

Prace w sypialni powoli postępują. Może już wkrótce jakieś zdjęcie z frontu remontowego. Dalej trzymam się wersji o turkusowych dodatkach  w sypialni- mam już zasłonki oraz dywan (no dobra - to jest tylko włochaty dywanik na razie) oraz turkusowe plany dotyczące szafek nocnych, które nic nie podejrzewając leżą spokojnie na strychu u dziadka Onego.

Tymczasem po małej orientacji w kwestii dostępności i cen poszewek na poduszki w kolorze turkusowym, dostępnych na polskim rynku,  postanowiłam na razie zrobić je samodzielnie. Wczoraj zakupiłam włóczkę, gdyż na razie w planach jest wykonanie ozdobnych poszewek na szydełku.  Kolorystyka na razie zgodnie z planem - turkusowa. Włóczkę mam turkusową, brązową i białą. Myślę jeszcze o dokupienie ciut ciemniejszego turkusu i jaśniejszego brązu, albo brązową zastąpiłabym czarną? Sama nie wiem do końca...





Jeśli chodzi o wzór to chciałabym aby wyglądały mniej więcej tak:

znalezione tu

znalezione tu

Albo będą paski, takie jak tu:



albo te znalezione tu



Ale jaki i kiedy będzie efekt tych moich planów to trudno powiedzieć. Na razie czekam jeszcze na zamówioną książkę z wzorami szydełkowymi, licząc, że znajdę w niej wzór który jest na tych prezentowanych poszewkach inaczej pozostanie mi improwizacja a wtedy to już w ogóle nie wiadomo co wyjdzie...może coś zupełnie innego...Nie zmienia to faktu, że chciałam pokazać te mega kolorowe poszewki bo bardzo mi się podobają :)

Póki co moje szydełkowe wyczyny ograniczają się do: 2 czapek, 1 szalika, 3 pokrowców na komórki, korali i kilku kwiatków na broszki więc te poszewkowe plany to naprawdę wyzwanie. Mam nadzieję, że starczy mi zapału...

Na zakończenie - kolorowa Kubanka od Szewczykany, która dotarła kilka dni temu:



Pozdrawiam wszystkich zaglądających :)

6 komentarzy:

Bochenko Artdeco pisze...

ladnie i oldschoolowo... nie koniecznie moj styl, chociaz moze do jakiejs babcinej kuchni fajnie byloby wrzucic taki motyw...

buziaki!

anne pisze...

lubię takie szydełkowe poduchy... może niekoniecznie tak kolorowe ale lubię... jeśli nie znajdziesz w zamówionej książce spróbuję Ci pomóc... te z pierwszej i drugiej fotki robi się bardzo prosto, gorzej z paskami (nigdy nie próbowałam takich wzorów)... a mając już taki dorobek będzie to dla Ciebie bułka z masłem :)))
pozdrawiam serdecznie :))

byziak pisze...

Anne dzięki za pocieszenie :) Właśnie dostałam info, że książka już jest do odbioru więc wieczorem będę ją wertować. Jak nic nie znajdę to się zgłaszam do ciebie.

Bochenko - do kuchni mówisz... no to pomyślę ;)


Pozdrawiam serdecznie

13ka pisze...

Dokupiłabym tylko mocny turkus jaśniejszy brąz mi nie pasuje, mam nadzieję że Twój brąz jest taki gorzkoczekoladowy, a nie taki ciepłorudawy jak na drugiej fotce, bo ten zimny ładniej wygląda z turkusami.
A wzór oczywiście pasiasty absolutnie boski jest i taki nieoklepany!!! Czekam na efekty i pozdrawiam serdecznie
ps
Kubanka że tak powiem WYPAS ;)))

byziak pisze...

Hej, dzięki za opinię - dokupię ten ciemniejszy turkus :) brąz jest w kolorze gorzkiej czekolady a na efekty to wiesz- pewnie na wiosnę ;)

zorzeta pisze...

Robótki ręcznie, uwielbiam ich efekty: szydełkowe poduchy, serwetki itd. Brak mi natomiast cierpliwości i chyba jeszcze wiary w umiejętności. Zawsze chciałam takie poszewki jak te, co tu je pokazujesz. Może zmotywujesz mnie jednak do podjęcia małej próby szydełkowej...

Related Posts with Thumbnails