wtorek, 24 stycznia 2012

Włóczka z t-shirtu po raz drugi

Witam Was serdecznie :)
Jako, że pojawiło się sporo pytań jak zrobić włóczkę z t-shirtów poniżej zamieszczam link do tutorialu:
Jak zrobić włóczkę z t-shirtu.
To jest tutorial, który mnie zainspirował do pracy ale okazało się, że i na polskim gruncie ktoś to robi i to od dawna. Zajrzyjcie na bloga Sanki - tu jest Pufka, a tu jak zrobić duże szydło :)
Sama własnie takim szydełkiem z patyka robię dywanik do ikeowego namiotu małego Jeremiasza. Będzie kolorowy jak sam namiot - tylko jeszcze sporo pracy zostało bo średnica to 100 cm a jak mam na razie 56 cm:
Pozdrawiam ciepło i życzę udanego szydełkowania. Zimy we Wrocławiu dalej nie ma ale podobno ma przyjść w przyszłym tygodniu - oby!
A i do posłuchania coś (tylko długie intro jest - na pewno znacie częściowo z pewnej reklamy):

12 komentarzy:

Renata pisze...

Super pomysł, dzięki!!!! Gdzieś już kiedyś widziałam te recyclingowe dzierganki i bardzo mi się spodobały.
Oczywiście dywanik pokażesz :))

Uściski :)

Florentyna pisze...

Pomysł fantastyczny;-)
Od kilku dni szperam w necie na poszukiwaniu ciekawostek z T-shirtowej włóczki;-)
No i namiętnie tnę stare bawełniane koszulki;-)))
Znalazłam między innymi takie stronki:
http://www.poofa.pl/strefa_kobiet/news/196/OOdesign.html
http://www.oodesign.eu/projekty.php

Zajrzyj, bo warto;-)
A przy okazji informuję, że "ukradłam" Twoje zdjęcie i zamieściłam na moim nowym blogu, gdzie pokazuję ciekawe pomysły z sieci.
Mam nadzieję, że nie naruszyłam praw własności (linki do Ciebie oczywiście podałam).
Całość tutaj:http://inspiracjeflorentyny.blogspot.com/

Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałych projektów z T-shirtowej włóczki;-)

byziak pisze...

alizze - dzięki i pewnie,że pokażę :)
Florentyno - dzięki za linki - już to kiedyś widziałam ale przyda się inspirujące przypomnienie :) Miło mi, że moje dzierganki są inspirujące i jak zamieściłaś linka to naprawdę super :) Na pewno odwiedzę i z ciekawością zobaczę Twoje inspiracje. Pozdrawiam :)

sheandhim+the cat pisze...

super to wygląda. koniecznie się pochwal jak skończysz pracę. a za linki dziękuję! na pewno kiedyś się skuszę na taki projekt (tak sobie po cichu myślę nad taką puffą..).

pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

HURRAAA!!! Powróciłaś do blogowania! :)

nina_błękitna pisze...

Z nieba mi spadasz z tym wpisem i linkami, więc dziękuję pięknie :)

kaja pisze...

Czad Byziaku...super robota!!!

Sciski dla Ciebie i facecika juz nie tak pewnie małego:)

13ka pisze...

No super że wyciągnęłaś pomysł.
Ja się tylko zastanawiam ile to będzie schło po praniu i to mnie powstrzymuje przed zrobieniem wielkiego dywanu do młodego.
Aspekt dopychania noga pralki pomijam ;D

czekam na efekty oczywiście

pozdrawiam
13ka

wyskiel pisze...

Najbardziej podobają mi się "ochroniacze" na doniczki,są przezajefajne.Czuję ,że i mnie czeka szydełkowanie.
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Niestety niezbyt dobrze u mnie z angielskim...jesli to nie problem to czy mozna poprosic o przetlumaczenie instrukcji zrobienia wloczki...bo niby po rysunkach mozna...ale wolalabym czegos nie przeoczyc

Basia pisze...

Bardzo lubię takie dywaniki mam ich kilka w mieszkaniu. Sama ich nie robię, dostajemy od babci męża. Sprawdzają się dobrze bo nie widać na nich kłaczków kurzu tak jak na zwykłym dywanie, po jednym dniu od odkurzenia. Mam okrągłe i prostokątny.

Foto st(w)ory pisze...

dzięki za linki! zaraz lecę zgłębiać temat, a przy okazji zapraszam na moje urodzinowe candy:)

Related Posts with Thumbnails