piątek, 8 stycznia 2010

Kolorowo i filcowo - Pink Pug Design

Dzisiaj nie będzie o tym co u nas, gdyż szperając w necie natrafiłam na projekty duetu Pink Pug Design. Często trafiam na coś ładnego lub interesującego i do tej pory nie zapisywałam tego nigdzie ufając swej pamięci. Niestety już kilkakrotnie się na niej zawiodłam, więc od teraz będę to zapisywać na blogu - żeby nie zgubić.

Lampy i podkładki bardzo przypadły mi do gustu.  Lampy w ostrej kolorystyce, oszczędnej formie, wykonane z filcu - nie do każdego wnętrza, ale podkładki pod kubek dla miłośników filmu lub starych nośników pamięci - fajny pomysł choćby na upominek ;)















3 komentarze:

13ka pisze...

Po wystawie ETNO DESIGN filcem jestem wręcz zafascynowana ... robię od czasu do czasu różne rzeczy. Może kiedyś pokażę, na razie wszystko rozchodzi mi się że tak powiem spod igły co mnie cieszy bo widać jest kilku wariatów mi podobnych ;DDD.

Lampę, a raczej abażur mam nieco inną, ale też prostą w wykonaniu ... bo cała rzecz polega na tym że "trzeba mieć fantazję dziadku" jak dawny slogan mawiał ;))

fantazji zatem Tobie i Onemu na dalsze zmagania z M własnym przez kolejne 12 przynoszących same radości i mnóstwo satysfakcji miesięcy życzę ja 13ka

ps
co do filcu: szkoda że tak ciężko dostępne są duże kolorowe płachty ;((

byziak pisze...

13stko - jestem niezmiernie ciekawa Twoich z filcem poczynań więc z niecierpliwością będę zaglądać na Twojego bloga z nadzieją że w końcu je zaprezentujesz :)

MonikaR pisze...

Filc jest fantastyczny, tylko nie moge znalezc takiego o grubosci 4 - 5 mm i o duzym wymiarze, wtedy by sie tworzylo;)
Szczegolnie takie lampy:) bo podkladki jest latwiej kupic, ach te kolory fiolet i zielen:)))

Related Posts with Thumbnails