niedziela, 24 stycznia 2010

Nowe poduszki i białe narzuty

Zima w pełni a ja za szydełkowanie poszewek na poduszki dopiero się teraz zabrałam. Tymczasem na wyprzedaży w markecie budowlanym na L zakupiłam takie oto 2:



Nie są turkusowe ale bardzo mi się spodobały. Ta wygnieciona narzuta jest z IKEA w ramach karty podarunkowej zakupiona. Białej narzuty z prawdziwego zdarzenia dalej szukam, ale stwierdziłam, że odłożę jej zakup do czasu gdy będziemy mieć nowe łóżko.  Ale jakby ktoś wiedział gdzie można taką wielką białą narzutę dostać to proszę o info, bo z tego co oglądałam są głównie beżowe, kremowe, ecru...

Tutaj kilka sypialni znalezionych w internecie, z białymi narzutami właśnie:















7 komentarzy:

ania pisze...

w sklepie budowlanym na L (pękam ze śmiechu jak mój syn(3) męczy się z wymową nazwy) jest dużo świetnych poduszek
ale ja powoli mam dosyć sklepów budowlanych - nie wiedzieć czemu;)
chciałabym tak po kosmetycznych szaleć;););)
te z drzewkami też mi sie podobały i jeszcze takie kolorowe, wyszywane...;)
ale za to w sklepie na H kupiłam poszewki na poduszki do sofy, której jeszcze nie mam - i rozmiaru nie znam;/ hihi
ale były piękne i musiałam, a były po 8,9zł!!!

Ania ze Wzgórza :) pisze...

Poduchy REWELKA! Motyw drzewa jest po prostu świetny :) A to pierwsze zdjęcie mnie zachwyciło, uwielbiam takie amerykańsko-angielskie okna! marzą mi sie takie umnie,ehhh :) ale czego tu wymagać od blokowych przestrzeni :)

Pozdrawiam! :)

joanna pisze...

Jest 2. w nocy - sorki za literówki

I oczywiście pozdrawiam GORĄCO :)))

joanna pisze...

Z doswiadczenia uzytkowniczki TAKIEJ narzuty: "po wymaglowaniu (fachowym) - trzyma dobrze fason, ale trzeba ją ł a d n i e i dokladnie składać, bo..."
No i ja mam kolorową ;))

Na pewno chcesz białą? A jaka masz wodę w kranie?
Moje stare rury tryskaja czasami żółcią i na razie nie odważę się na nic białego.
Kiedy włączam ralkę, to najpierw dłuuugo spuszczam wodę i patrzę, patrzę... Czysta-przezroczysta - można prać ;))
Moje 'zielone' serce pęka kiedy widzi takie marnotrastwo wody!

Inspiracje z narzutami suuuper :)

Pozdrawiam forąco

byziak pisze...

Dziękuje Aniu za wizytę - cuda robisz na swoim blogu :)
Co do zdjęć - mi też się takie marzą - ale może kiedyś - na razie cieszę się ze swoich - zwłaszcza, że są szczelne w te mrozy :)

Pozdrawiam

byziak pisze...

Nic nie szkodzi :)

Dzięki za rady i uwagi - woda na razie ok - wymienialiśmy instalację ale też się obawiam, że mogą być kłopoty z tym. Bardziej się jednak martwię o psią sierść - dlatego planuję aby narzuta był z jakiegoś materiału, co tych psich włosó nie będzie łapał a sypialnia szczelnie zamykana przed zapędami tego małego, kudłatego rozbójnika.

MonikaR pisze...

Piekne poduchy, drzewa i liscie to moj ulubiony wzor:) ale biala narzuta, sa piekne na zdjeciach:) Musi byc z dobrego materialu bo zlapie wszystkie plamki, a faktycznie o taka ciezko:)

Related Posts with Thumbnails