wtorek, 9 czerwca 2009

Wyróżnienia i prezenty

Jest mi niniejszym bardzo miło, gdyż dostałam piękne wyróżnienie oraz kilka miłych słów, które w remontowym bałaganie podnoszą na duchu :)  Wszystko za sprawą conchity, która również remontuje a ostatnio ciekawie pisze o stylach urządzania wnętrza np. skandynawskim, rustykalnym, czy mi chyba najbliższym eklektycznym.

wyroznienie_women

Zasady są takie, że teraz ja mam szansę wyróżnić kogoś :)

I tak wyróżnienia wędrują do:

somki z Teatru Dobrych Klimatów - za inspirujące i kreatywne rozwiązania oraz uwielbienie staroci

elisse z Utkane z Marzeń - za wspaniałe adamkowe opowieści  i świetne przepisy

Ori z Pełni lata w domu Tymianka - bo lubię sobie popatrzeć na jej zdjęcia zwierzaków

Kariny z U Kariny w podziwie za zrobione na drutach, uszyte lub wyszte rzeczy

i dla Keri z Keri's Home - bo u niej przytulnie jest tak po prostu :)

Tymczasem u Madzi w Rustic Home tak zwane Candy. Atrakcyjne niezmiernie, więc w końcu się skusiłam :)

candy_rustic_home

1 komentarz:

somka pisze...

dziękuję za wyróżnienie jest mi niezmiernie ale to niezmiernie miło :)

Related Posts with Thumbnails