sobota, 24 lipca 2010

Weekendowe migawki - sypialna

Za oknem w końcu chmury i deszcz a mi wróciła energia :)
Dlatego dzisiaj kilka migawek z naszej sypialni. Została ona wydzielona z dużego pokoju. To znaczy zostanie bo aby pokój podzielić chciałam postawić regał - prawdopodobnie taki jak ten + dużo roślin:


Po drugiej stronie regału zostanie zaaranżowana część biurowa.
Teraz poluję na lampki nocne, zbieram na regał no i różne dodatki - półki, wazony, ramki...

Planuję też w przyszłości zrobić zagłówek do łóżka no i samo łóżko wymienić ale to odległe plany póki co...







Wprawdzie jeszcze dość goło to wygląda - ale małymi kroczkami...
Może w przyszłym tygodniu uda się na tej ścianie obok okna zorganizować półki.
Miłego wypoczynku w weekend :)

12 komentarzy:

Unknown pisze...

Niezmiernie zachwycam się ceglaną ścianą.
Fajna sypialnia się zapowiada.
Jaki zagłówek planujesz??

Fotki jak z katalogu - nie mogę się napatrzeć :)
Buziaki Byziaku

Elle pisze...

I ja też napiszę (pewnie nie ostatnia też), że ceglana ściana jest bosssska!! :) śliczne też te turkusowe mebelki :)
Pozdrawiam :)

panna turkus pisze...

pięknie

Imoen pisze...

W pierwszej chwili myślałam, że zdjęcia sypialni to inspiracja, a nie Twoje dzieło. Zapowiada się świetnie. A ta ceglana ściana... Cudo!

Pozdrawiam.

Jadzik pisze...

Biel i turkus to wg mnie świetne połączenie :) Mam pomysł na zagłówek, który pasowałby do waszej sypialni... Chciałam go sama zrealizować i może jeszcze się uda :) Dam jeszcze znać.

A może już masz jakiś pomysł, a ja się tylko wpycham ;)

byziak pisze...

Dzięki dziewczyny za pozytywny odzew :):)

Co do zagłówka to myślałam o czymś podobnym co widziałam kiedyś na Design*Sponge tylko, że mniejszym niż to
http://www.designspongeonline.com/2010/05/finishing-touches-my-red-white-bedroom.html

Florentyna pisze...

Ceglana ściana rzeczywiście świetna.
A mnie dodatkowo zachwyciły poduszki.
Kupowałaś, czy wyrób własny?
Jeśli to nie tajemnica, to proszę o namiary sklepu, lub kursik wykonania;-)
Pozdrawiam i życzę owocnego tygodnia.

Monika @ Our Homemade Home pisze...

Pieknie i naturalnie:)
Przychodzi mi do glowy tyle pomyslow do Twojej sypialni:)
Zoltym i turkusem juz dawno mnie przekonalas, a planowalam mono kolorowy dom:)
Pozdrawiam poniedzialkowo:)
Zostawilam Ci komentarz na starym blogu, naszemieszkanko.blogspot.com bylo wolne, a teraz juz nie, jest Twoje?

byziak pisze...

Florentyno - poduszki były zakupione podczas jakiejś wyprzedaży w markecie budowlanym LM - po 10 zł sztuka zdaje się.
Moniko - cieszę się, że się podobają kolory - u mnie na razie rządzi biel i kolory jako dodatki w sumie. Co do bloga to jeszcze się zastanawiam czy zmieniać znów nazwę....

Jadzik pisze...

Taki też mi się podoba:) Ale w kiedyś w filmie widziałam zrobiony z drzwi w kolorze turkusowym z przecierkami, ale nie jestem w stanie pokazać tego :(

byziak pisze...

Jadzik - brzmi fajowo ale czy to aby miękki w marę taki zagłówek z drzwi?
W tym co pokazałam jako przykład to myślałam żeby dać niższy a materiał taki jak mam w tym stołku co stoi przy łóżku...
Ale to jeszcze odległa sprawa więc jak znajdziesz jakieś inspirujące zagłówki to chętnie zobaczę.

Jadzik pisze...

miękki ten zagłówek z drzwi to by nie był, bo drewniany, ale może jakby się dodało jakieś obicie miejscami...

Related Posts with Thumbnails